

برگزار شده توسط : دانشگاه حکیم سبزواری
اولین کنفرانس بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی
تاریخ برگزاری : 05 اسفند ماه 1399
ابزارهای نوین در بازاریابی وفروش تجهیزات نیروگاهی
نویسندگان :
محمد صادق اسلامی پور
کليدواژه ها
بازاریابی صنعتی , بازاریابیB2B , ژنراتور, جدول SOWT,چرخه عمر محصول
کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :
نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1399 , ابزارهای نوین در بازاریابی وفروش تجهیزات نیروگاهی , اولین کنفرانس بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی

تاریخ برگزاری : 05 اسفند ماه 1399
دیگر مقالات این رویداد
تشخیص خطا در سیم پیچی استاتور موتور القایی با استفاده از مشاهده گر مرتبه کسری بهره بالا
عیب یابی و تعیین استراتژی تعمیر یا جایگزین نمودن الکتروموتورهای معیوب
ارائه روشی جدید به منظور کاهش همزمان خطای شار و گشتاور در روش کنترل مستقیم گشتاور برای موتورهای القایی
کنترل سرعت موتور جریان مستقیم با استفاده از کنترلکننده مدلغزشی مرتبه کسری
استانداردسازی و انجام آزمونهای کنترل کیفیت درایوهای سرعت متغیر و ضرورت آن
بهینه سازی طراحی موتور FSPM با استفاده از روش تاگوچی مبتنی بر روش اجزا محدود
بررسی عددی هندسه تیغه های فن محوری در موتورهای الکتریکی القایی
The Experimental Heat Transfer Analysis on Rectangular and Triangular Fins in 3-Phase Asynchronous Electrical Motors
بررسی نتایج آزمون راندان و مودال میزان ارتعاشات فن های هوایی سیستم خنک کننده مورد استفاده در صنایع نفت و گاز
بررسی تاثیر تعداد قطب و نوع سیمپیچی بر عملکرد ریزالور رلوکتانس متغیر رتور سینوسی
تماس با ما
خراسان رضوی - سبزوار - توحید شهر- دانشگاه حکیم سبزواری
صندوق پستی 397 - کدپستی: 9617976487
مخابرات دانشگاه : 44410104 051
فکس : 44012607 051
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه حکیم سبزواری میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)