

برگزار شده توسط : دانشگاه حکیم سبزواری
اولین کنفرانس بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی
تاریخ برگزاری : 05 اسفند ماه 1399
ابزارهای نوین در بازاریابی وفروش تجهیزات نیروگاهی
نویسندگان :
محمد صادق اسلامی پور
کليدواژه ها
بازاریابی صنعتی , بازاریابیB2B , ژنراتور, جدول SOWT,چرخه عمر محصول
کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :
نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1399 , ابزارهای نوین در بازاریابی وفروش تجهیزات نیروگاهی , اولین کنفرانس بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی

تاریخ برگزاری : 05 اسفند ماه 1399
دیگر مقالات این رویداد
ارزيابي فني و اقتصادي جايگزيني موتورهاي معمولي كولرهاي آبي با الکتروموتورهاي مغناطيس دائم
عیب یابی و تعیین استراتژی تعمیر یا جایگزین نمودن الکتروموتورهای معیوب
پایش وضعیت مبتنی بر آنالیز ارتعاشات و اثربخشی آن به منظور شناسایی و رفع عیب الکتروفن فرایندی کارخانه گندله سازی مجتمع فولاد خراسان
روشی جدید برای کاهش گشتاور دندانه در ماشین های آهنربای دائم داخلی
بهبود عملکرد و کاهش محاسبات کنترل پیش بین مدل ژنراتور القایی دو تحریکه متصل به توربین بادی
درايو موتور DC بدون جاروبک با استفاده از سيستم هايبريد پنل خورشيدي- مبدل لنزمن- باتري
کنترل مبتنی بر فیلتر کالمن یک موتو شارسوئیچشونده تغذیهشده با کابل طولانی برای کاربرد پمپ الکتریکی شناور
اثرات ابعاد شیار رتور بر مشخصات عملکردی موتور های القایی قفس سنحابی سه فاز
طراحی مناسب برای سیم پیچی های شیارکسری در موتورهای مغناطیس دائم سطحی
تماس با ما
خراسان رضوی - سبزوار - توحید شهر- دانشگاه حکیم سبزواری
صندوق پستی 397 - کدپستی: 9617976487
مخابرات دانشگاه : 44410104 051
فکس : 44012607 051
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه حکیم سبزواری میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)