

برگزار شده توسط : دانشگاه حکیم سبزواری
هشتمین همایش ملی حکیم سبزواری، طراحی و آسیبشناسی برنامه درسی و متون آموزشی فلسفه اسلامی
تاریخ برگزاری : 08 اسفند ماه 1401
بررسی ساختار و محتوای کتاب فلسفه یازدهم انسانی
فاطمه صحرایی , سید محمد کاظم علوی
کتاب های درسی به تعمیق و تحکیم یادگیری کمک می کند.کتاب های فلسفه نقش موثری در فرآیند مهارت اندیشه ورزی و خردگرایی دارند.هدف اصلی کتاب های آموزش فلسفه به دانش آموزان در دوره متوسطه، تقویت تفکر فلسفی و توانایی آنان در حل مسایل فلسفی با توجه به نظرات فیلسوفان بزرگ و صاحب نام می باشد. بنابر این لازم است در طراحی مطالب و انتخاب محتوای کتب فلسفه دانش آموزان دقت لازم صورت گیرد و بهترین انتخاب ها متناسب با شرایط سنی و ویژگی های شخصیتی،مهارتی ،روحی مخاطب، انجام شود.تا فرصت تفکر و اندیشه ورزی به دست آید و قدرت تحلیل دانش آموزان تقویت گردد. این نگاشته در نظر دارد با روش تحلیل محتوا ، با رویکردی آسیب شناسانه به بررسی محتوا و ساختار کتاب درسی فلسفه یازدهم علوم انسانی بپردازد
کتاب فلسفه یازدهم ، ساختار، محتوا،آسیب شناسی
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1401 , بررسی ساختار و محتوای کتاب فلسفه یازدهم انسانی , هشتمین همایش ملی حکیم سبزواری، طراحی و آسیبشناسی برنامه درسی و متون آموزشی فلسفه اسلامی

تاریخ برگزاری : 08 اسفند ماه 1401
تماس با ما
خراسان رضوی - سبزوار - توحید شهر- دانشگاه حکیم سبزواری
صندوق پستی 397 - کدپستی: 9617976487
مخابرات دانشگاه : 44410104 051
فکس : 44012607 051
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه حکیم سبزواری میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)