پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه حکیم سبزواری
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • پوستر
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی همایش

برگزار شده توسط : دانشگاه حکیم سبزواری


دومین کنفرانس بین المللی موتور ها و ژنراتورهای الکتریکی

تاریخ برگزاری : 10 اسفند ماه 1401


تاریخ برگزاری : 10 اسفند ماه 1401

شبیه ساز دینامیکی بارهای مکانیکی برای ارزیابی ماشین خودروهای الکتریکی بر ساس کنترل مد لغزشی

نویسندگان :

محمدرضا ادیب , ابوالفضل واحدی

دانلود فایل   
چکیده

Dynamometers are widely used for electric machines and their drive systems assessment, reducing prototyping time for many applications, such as Electric Vehicles machines. Having the same mechanical topology allows changing the control algorithm to significantly improve the overall functionality. Hence, this paper proposes dynamic load emulation by utilizing sliding mode control. The proposed method is characterized by its simplicity, robustness, and low computational effort. A proper sliding manifold is designed in which the sliding manifold contains the desired dynamic. The control signal is derived from that, which consists of two parts; the first part is based on the dynamics of the system, and the second part is a switching function, responsible for the rejection of disturbances. Thus, dynamic load emulation (DLE) can be attained with a fast and precise response to various linear and nonlinear loads based on the mathematical model of the desired load. The desired model of mechanical load provides the speed reference to achieve the desired dynamic by forcing the shaft to rotate at a specific speed. The approach has been validated using a linear and a nonlinear load. The perfect tracking of the reference has shown that emulation still can be carried out despite uncertainty in the model and disturbances

کليدواژه ها

dynamic load emulation, dynamometer, electric machines test bench, mechanical load emulation, sliding mode control

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1401 , شبیه ساز دینامیکی بارهای مکانیکی برای ارزیابی ماشین خودروهای الکتریکی بر ساس کنترل مد لغزشی , دومین کنفرانس بین المللی موتور ها و ژنراتورهای الکتریکی


دومین کنفرانس بین المللی موتور ها و ژنراتورهای الکتریکی
تاریخ برگزاری : 10 اسفند ماه 1401
آرشیو کلیه مقالات این رویداد
دیگر مقالات این رویداد
  • ارزیابی عملکرد ساختار بهینه استاتور در ژنراتور ورنیه روتور بیرونی با آهنربای اسپوک و بهینه سازی چند هدفه بر اساس تحلیل اجزا محدود و روش تاگوچی
  • Performance Comparison of Predictive Functional Speed Controller Based on Extended State and Sliding Mode Disturbance Observers
  • پیشنهاد یک مدل منبع ولتاژ پشت راکتانس برای موتور القایی تکفاز
  • Hall Effect Gear Tooth Magnetic Encoder
  • مقایسه مبدل های نوع تی و مبدل های سنتی دو سطحی منبع ولتاژ برای کاربرد تراکشن 60 کیلووات
  • تاثیر شکل دهی قطب روتور بر عملکرد الکترومغناطیسی ماشین ورنیر آهنربای دائم قطب متوالی
  • بهبود عملکرد کنترل‌کننده جریان مبتنی‌بر کنترل پیش‌بین مدل در سیستم تک اینورتر دوگانه موازی
  • طراحی موتور آهنربای دایم شار محوری دو سرعته با سیم پیچی متمرکز شیار کسری
  • BLDC motor driver design for use in new generation water coolers with FOC and constant torque control system
  • تماس با ما


    خراسان رضوی - سبزوار - توحید شهر- دانشگاه حکیم سبزواری
    صندوق پستی 397 - کدپستی: 9617976487
    مخابرات دانشگاه : 44410104 051
    فکس : 44012607 051

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه حکیم سبزواری می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)