
استفاده از رگرسیون خطی در حل مدل طراحی شبکه دوسطحی
Using linear regression in solving a bilevel network design model
نویسندگان :
محمود صدرا ( دانشگاه حکیم سبزواری ) , مهدی زعفرانیه ( دانشگاه حکیم سبزواری )
چکیده
از جمله راه های کنترل ترافیک شهری، احداث خیابانهای جدید می باشد. اما با توجه به محدودیت همیشگی بودجه، همواره پاسخ این سوال که ازمیان چندین خیابان کاندیدا برای احداث، کدام موارد انتخاب شود تا بیشترین اثر را در کاهش بار ترافیکی نامیده می شود. در DNDP معابر داشته باشد، بسیار حیاتی است. این مساله، مساله ”طراحی شبکه حمل و نقل گسسته ” این مقاله یک مساله دو سطحی معرفی می شود که هدف آن انتخاب بهینه یالهای جدید برای احداث در یک شبکه حمل و نقل است. از یک روش ترکیبی یادگیری ماشین نظارت شده برای حل این مساله دوسطحی استفاده شده است. مثالهای عددی در آن بهره برده AequilibraE و پلاگین QGIS محیط پایتون پیاده سازی شده است. برای آماده سازی شبکه شهری از نرم افزار QGIS استفاده کرده ایمکليدواژه ها
مساله طراحی شبکه حمل و نقل گسسته (DNDP)، برنامه ریزی دوسطحی، مساله تخصیص ترافیک (TAP)، رگرسیون خطی، یادگیری ماشین نظارت شدهکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1400 , استفاده از رگرسیون خطی در حل مدل طراحی شبکه دوسطحی , یازدهمین سمینار جبر خطی و کاربردهای آن
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
خراسان رضوی - سبزوار - توحید شهر- دانشگاه حکیم سبزواری
صندوق پستی 397 - کدپستی: 9617976487
مخابرات دانشگاه : 44410104 051
فکس : 44012607 051
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه حکیم سبزواری میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)