
بازاریابی اجتماعی
Social Marketing
نویسندگان :
رامین نوژن ( شرکت سیمان فارس نو )
کليدواژه ها
بازاریابی اجتماعی(Social Marketing) ، ارزشهای مشترک (Shared Values) ، تقاضا (Demand) ، نیاز (Need) .کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:رامین نوژن , 1397 , بازاریابی اجتماعی , همایش صنعت سیمان و افق پیش رو
دیگر مقالات این رویداد
تماس با ما
خراسان رضوی - سبزوار - توحید شهر- دانشگاه حکیم سبزواری
صندوق پستی 397 - کدپستی: 9617976487
مخابرات دانشگاه : 44410104 051
فکس : 44012607 051
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه حکیم سبزواری میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)