پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه حکیم سبزواری
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • پوستر
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی

برگزار شده توسط : دانشگاه حکیم سبزواری


اولین همایش علمی - دانشجویی علوم ورزشی

تاریخ برگزاری : 24 بهمن ماه 1401


تاریخ برگزاری : 24 بهمن ماه 1401

ارتباط بین نظر خواهی از مشتری با مشارکت و تعامل در رسانه های اجتماعی و وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی و ایروبیک

نویسندگان :

ندا ضیایی قوچان عتیق , علی بنسبردی , پروین شوشی نسب

دانلود فایل   
چکیده

مقدمه: انفجار سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در فضای رسانه ای دیجیتال تعاملی و افزایش درک شرکت ها از اهمیت مشتری های وفادار، مسئله استفاده از شبکه های اجتماعی در توسعه وفاداری مشتری بسیار برجسته شده است. هدف این تحقیق بررسی ارتباط تعامل بین رسانه اجتماعی باشگاه با وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی و ایروبیک مشهد بود. روش‌شناسی: روش تحقیق توصیفی- همبستگی بود که از نظر نوع اجرا میدانی اجرا شد. برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه یوشیدا و همکاران (2018) استفاده شد که مشتمل بر چهار متغیر بود: متغیر ویژگی سرگرمی رسانه اجتماعی باشگاه، ویژگی مشتری، مشارکت و تعامل در رسانه اجتماعی باشگاه و وفاداری مشتری. جامعه آماری این پژوهش مشتریان باشگاه های بدنسازی و ایروبیک شهر مشهد بود. برای تعیین حجم نمونه آماری از نرم افزار جی پاور استفاده شد و مطابق با خروجی نرم افزار تعداد 200 پرسشنامه به صورت آنلاین طراحی و در دسترس مشتریان باشگاه ها قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون رگرسیون چند متغیره استفاده شد. نتایج: یافته ها نشان داد هر سه متغیر ویژگی سرگرمی، ویژگی مشتری و تعامل در رسانه های اجتماعی باشگاه پیش بین معنی دار وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی و ایروبیک مشهد بودند. در حال حاضر این شبکه ها امکان تبادل افکار، تقویت بحث و تبادل نظر جمعی و گسترش ارتباط دوستانه مجازي در بین مشتریان و مخاطبان باشگاه ها را فراهم آورده و بر محکم شدن روابط اجتماعی آن ها تاثیرگذاري مثبت داشته است که می تواند باعث وفاداری مشتریان بشود. بحث و نتیجه‌گیری: از این رو به مدیران توصیه می شود به منظور ایجاد تعاملات و ارتباطات در بین مخاطبان و مشتریان و همچنین افزایش میزان بازدید از صفحه باشگاه، از پست های چالشی، مسابقاتی و یا نظرسنجی در صفحات خود استفاده نمایند تا میزان مشارکت و تعامل مخاطبان و مشتریان افزایش یابد.

کليدواژه ها

ایروبیک، باشگاه بدنسازی، رسانه اجتماعی، سرگرمی، وفاداری

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1401 , ارتباط بین نظر خواهی از مشتری با مشارکت و تعامل در رسانه های اجتماعی و وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی و ایروبیک , اولین همایش علمی - دانشجویی علوم ورزشی


اولین همایش علمی - دانشجویی علوم ورزشی
تاریخ برگزاری : 24 بهمن ماه 1401
آرشیو کلیه مقالات این رویداد
دیگر مقالات این رویداد
  • تاثیر تمرین موضعی بر مسافت پیاده روی در بیماران شریان محیطی
  • مقایسه اثر یک دوره تمرین طنابزنی بر برخی عوامل آمادگیجسمانی و حرکتی بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی
  • تمرینات پلایومتریک و تاثیر آن بر استقامت قلبی عروقی
  • تاثیر شش هفته تمرینات هوازی توام با استنشاق اسانس نعناع بر توان هوازی، فاکتورهای عملکردی ریه
  • تاثیر دو برنامه تمرینی برشاخص های آمادگی جسمانی و قابلیت های حرکتی کودکان کم توان ذهنی
  • تاثیر تمرین هوازی بر مسافت پیاده روی در بیماران شریان محیطی
  • مداخلات روانشناختی مرتبط با تعادل سالمندان: مطالعه مروری
  • اثر یک دوره تمرینات بازتوانی قلبی برتوان عملکردی بیماران قلبی
  • آموزش های مدرن در بهبود مهارتهای حرکتی و شناختی در کودکان دارای اختلال کمبود توجه و بیش فعالی: مطالعه مروری
  • ارتباط بین انعطاف پذیری شناختی با حافظه حرکتی کارگران شرکت کابل خودرو سبزوار
  • تماس با ما


    خراسان رضوی - سبزوار - توحید شهر- دانشگاه حکیم سبزواری
    صندوق پستی 397 - کدپستی: 9617976487
    مخابرات دانشگاه : 44410104 051
    فکس : 44012607 051

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه حکیم سبزواری می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)