عنوان رویداد:
اولین همایش علمی - دانشجویی علوم ورزشی
برگزار شده توسط:دانشگاه حکیم سبزواری
تاریخ برگزاری : 24 بهمن 1401
عنوان مقاله:
ارتباط بین نظر خواهی از مشتری با مشارکت و تعامل در رسانه های اجتماعی و وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی و ایروبیک
نویسندگان:
ندا ضیایی قوچان عتیق، علی بنسبردی، پروین شوشی نسب
دانلود فایلمقدمه: انفجار سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در فضای رسانه ای دیجیتال تعاملی و افزایش درک شرکت ها از اهمیت مشتری های وفادار، مسئله استفاده از شبکه های اجتماعی در توسعه وفاداری مشتری بسیار برجسته شده است. هدف این تحقیق بررسی ارتباط تعامل بین رسانه اجتماعی باشگاه با وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی و ایروبیک مشهد بود. روششناسی: روش تحقیق توصیفی- همبستگی بود که از نظر نوع اجرا میدانی اجرا شد. برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه یوشیدا و همکاران (2018) استفاده شد که مشتمل بر چهار متغیر بود: متغیر ویژگی سرگرمی رسانه اجتماعی باشگاه، ویژگی مشتری، مشارکت و تعامل در رسانه اجتماعی باشگاه و وفاداری مشتری. جامعه آماری این پژوهش مشتریان باشگاه های بدنسازی و ایروبیک شهر مشهد بود. برای تعیین حجم نمونه آماری از نرم افزار جی پاور استفاده شد و مطابق با خروجی نرم افزار تعداد 200 پرسشنامه به صورت آنلاین طراحی و در دسترس مشتریان باشگاه ها قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون رگرسیون چند متغیره استفاده شد. نتایج: یافته ها نشان داد هر سه متغیر ویژگی سرگرمی، ویژگی مشتری و تعامل در رسانه های اجتماعی باشگاه پیش بین معنی دار وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی و ایروبیک مشهد بودند. در حال حاضر این شبکه ها امکان تبادل افکار، تقویت بحث و تبادل نظر جمعی و گسترش ارتباط دوستانه مجازي در بین مشتریان و مخاطبان باشگاه ها را فراهم آورده و بر محکم شدن روابط اجتماعی آن ها تاثیرگذاري مثبت داشته است که می تواند باعث وفاداری مشتریان بشود. بحث و نتیجهگیری: از این رو به مدیران توصیه می شود به منظور ایجاد تعاملات و ارتباطات در بین مخاطبان و مشتریان و همچنین افزایش میزان بازدید از صفحه باشگاه، از پست های چالشی، مسابقاتی و یا نظرسنجی در صفحات خود استفاده نمایند تا میزان مشارکت و تعامل مخاطبان و مشتریان افزایش یابد.
ایروبیک، باشگاه بدنسازی، رسانه اجتماعی، سرگرمی، وفاداری
برای لینکدهی به این مقاله از آدرس زیر استفاده نمایید:
برای ارجاع در منابع از عبارت زیر استفاده کنید:
ضیایی قوچان عتیق، ندا، بنسبردی، علی، شوشی نسب، پروین، 1401، ارتباط بین نظر خواهی از مشتری با مشارکت و تعامل در رسانه های اجتماعی و وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی و ایروبیک، اولین همایش علمی - دانشجویی علوم ورزشی، https://cnf.hsu.ac.ir/fa/archive_index.php?c=sscss1&aid=70588
دیگر مقالات این رویداد:
- ارتباط بین انعطاف پذیری شناختی با حافظه حرکتی کارگران شرکت کابل خودرو سبزوار
رضا اسدیان
- تأثير آموزش سواد حركتي بر ميزان علاقه مندي دانش آموزان برای شركت در المپياد هاي ورزشی درون مدرسه اي
عاطفه حقایقی
- اثر بینایی بر تعادل تعادل ایستا افراد ورزشکار و غیر ورزشکار
فائزه رحیمی
- عنوان :تاثیر شش هفته تمرینات مقاومتی توانی،سرعتی و تمرینات پلایومتریک سرعتی ، بر برخی شاخص های آمادگی جسمانی در بازیکنان بدمینتون
منیره رحیم زاده مقدم
- تقویت و تمرکز در تیراندازی با کمان
ستاره فرهمند جهان آباد
- پدیدارشناسی تجارب زیسته داوران ورزشی
شیما محمدپور
تماس با ما
خراسان رضوی - سبزوار - توحید شهر- دانشگاه حکیم سبزواری
صندوق پستی 397 - کدپستی: 9617976487
مخابرات دانشگاه : 44410104 051
فکس : 44012607 051
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه حکیم سبزواری میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.1 )